12 Nisan 2008 Cumartesi

DUVAR YAZILARI

Çok yaratıcıyımdır, acayip sorun yaratırım…

Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum…

Her yıldız kaydığında bir insan ölürmüş, bizim Feriha teyze takunyası kaydığı için öldü.

İnsanlığımı yitirdim, hükümsüzdür.

Ne zaman inek görse kaçardı, çünkü ot kafalıydı..

Adam olacak çocuk, çocukluk edipte büyümez.

Aşk futbol topuna benzer, Tekmeyi yiyince her şey biter.

İnsanları tanıdıkça, kedileri daha çok seviyorum…

Paranın ne önemi var, önemli olan miktarı…

At binenin, ninem dedemindir.

Ayağını yorganına göre uzat, yoksa üşütürsün.

Tam öğrenmeye başlamıştım ki, okul bitti.

Bütün notlarım zayıf, napiiiim notlarım rejime girmişler.

Eğer intihar edersem, ölürüm yaaa.

Fazla çikletlerinizi yola atın, arabalar çiğnesin.

Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım.

Dünya batıyor yüzmeyi öğrenin.

Sırılsıklam aşık olmak için denize girmeli.

Acele kopyaya öğretmen karışır.

Aşkımızı lekeleme, çamaşır suları çok pahalı…